piÄ…tek, 30 listopada 2012

Dokończone choinki ! :)













Udało mi się dzisiaj zrobić trzy z sześciu choinek :)
Pierwsza - tak jak planowałam została jedynie polakierowana i ozdobiona dosyć spontanicznie wstążkami w złocie i zieleni, do tego złote kwiatuszki i gwiazdki i czerwona kokarda :)
Druga - Zrobiona srebrnym sprayem, dodatki to perełki w kolorze ciemnego srebra wpadającego w hematytową czerń, cyrkonie oraz białe perełki, skromnie :) U góry rozświetla wszystko ozdobna kokarda :)
Trzecia - ciemna zieleń, brzegi pokryte koronką w stylu vintage, u góry kokarda z ciemnej zieleni z gwiazdkowym środkiem/
Czwarta - moja ulubiona, mój skarb ! Biała z diamencikami i srebrnym ołyskliwym brzegiem wykonanym ze sznurka sutaszowego !

Jeszcze tylko trzy do dekoracji, ale to jutro :)
PodobajÄ… siÄ™ ? :)

2 komentarze:

IngaSz pisze...

Choinki sÄ… fantastyczne !!!
Jako że lubię srebro daje jej jednak drugie miejsce bo biała jest na pierwszym !!! Nie mogę się doczekać aż zobaczę ją na żywo na spotkaniu :)
Super pomysł z koronką jeszcze takiej nie widziałam. A kolorowa jest bardzo wesoła:)
Dzięki za odwiedziny :)
Pozdrawiam :*

ewoz pisze...

ooo jakie fajne, masz rewelacyjne pomysły :)