poniedziałek, 17 grudnia 2012

Koszyki z papierowej wikliny - stan surowy :)

Zrobiłaam ! Zrobiłam w końcu ! Koszyki już prawie są gotowe !

Muszę się pochwalić wersją prawie skończoną. Prawie, bo do zrobienia zostały już tylko przykrywki, lakierowanie i można się cieszyć gotowymi koszami :)

Wielkości:
mały: wysokość 15 cm, szerokość w najszerszym miejscu: 19 cm
średni: wysokość 19 cm, szerokość 24 cm
duży: wysokość 23 cm, szerokość 42 cm






Jak się podobają ? :) To pierwsze koszyki jakie w ogóle zrobiłam, i pierwsze robione tym splotem :)

4 komentarze:

Unknown pisze...

Pierwsze koszyki???? Rewelacja!!!!

Unknown pisze...

Dziękuję :) Wcześniej z papierowej wikliny bawiłam się tylko choinkami i raz zrobiłam takie coś do czego wkłada się butlekę, ale wyszło strasznie krzywe :)
A teraz uparłam się i zrobiłam trzy kosze :) Cieszę się widząc pozytywne reakcje :)

Wyplatanki pisze...

Jak ty tak zaczynasz z koszykami, to co będzie potem?! Nie mogę uwierzyć, że to pierwsze koszyki ;) Są fantastyczne ;)

ewoz pisze...

nie wyglądają na pierwsze, są świetne :)