niedziela, 20 stycznia 2013

Owocny tydzień pracy, czyli zbiór różności :)

 Nadrabiamy zaległości, dziś prezentujemy to, co udało się nam zrobić w ciągu ostatniego tygodnia. Ależ dużo technik ! Mama zajmowała się decoupagem, czyli całkiem nową pasją. Jej autorstwa są jajka z motywami wielkanocnymi, oraz butelki. Ja przygotowywałam prezenty na dzień Babci i Dziadka, a w wolnej chwili bawiłam się cekinami i styropianowymi formami. Z tej pracy powstała jedna pisanka w stylu Faberge, maleńkie serduszko ze srebrnymi cekinami, oraz niezwykle kolorowa turkawka.

Zapomniałam jeszcze o filcowych kolczykach które przypominają maki.

 Wspomniany wcześniej prezent na dzień babci i Dziadka stanowił znany Wam już bukiet kusudama + papierowa wiklina, oraz serduszka z papierowej wikliny.

Jutro nadrobimy zaległości z koszyków i skończonego zająca :) Właśnie wysychają :)


Pozdrawiamy i życzymy owocnego tygodnia rękodzielniczej pracy !

















3 komentarze:

Wyplatanki pisze...

Ależ się napracowałyście! W oko wpadło mi jajko z takim ludowym kogotkiem - świetne jest! O kusudamach chyba już ci pisałam, że podziwiam ;) Nigdy też nie próbowałam decoupage na butelkach (tylko małe próbki na koszykach), dlatego jstem pod wrażeniem, pięknie to wszystko wyszło ;)

weronkaa84 pisze...

Ale cudeńka! Wszystkie prace bardzo piękne:)

ewoz pisze...

wszystkie prace przepiękne, przynieś je w środę :P