piątek, 8 lutego 2013

Wzgórze Twórczych Serc - nasze serducho bije dla nich :)

Pewnego dnia Ewa zaproponowała nam dołączenie do akcji Wzgórze Twórczych Serc - nie zastanawiając się długo postanowiłyśmy ofiarować i swoje serducha na ten szczytny cel.

Tym sposobem powstało niezwykłe serce - zrobione z sercem i od serca podarowane.

Długo zastanawiałam się jaką techniką wykonać ten mały symboliczny podarunek - zastanawiałam się nad cekinami łączonymi z koralikami, papierową wikliną i decoupage. W rękę wpadła mi styropianowa forma, kilka skrawów materiału i cekiny.

Technika patchworku bez nici nie była mi wcześniej znana, nigdy jej nie wykonywałam - więc można powiedzieć że to serduszko jest udaną próbą eksperymentu :)
Najpierw rozrysowałam plan pracy na styropianowej formie, następnie nożykiem technicznym zrobiłam nacięcia, do kształtu rozrysowanych wzorów wycięłam materiał. Następnym krokiem było wpychanie materiału tępym, cienkim nożykiem w nacięcia styropianu. Jeden patchworkowy wzór powstał z jednej strony serca, a na drugiej znalazła się ta sama technika, ale łączona z wbijanymi cekinami. Na koniec serce otoczyłam wesołą czerwoną wstążką i gotowe :)

Mam nadzieję, że wszystkie gorąco bijące serca z akcji Wzgórza Twórczych Serc pomogą wielu dzieciaczkom :) Serce do serca - a wzgórze rękodzielniczej miłości będzie coraz wyższe !



2 komentarze:

IngaSz pisze...

Piękne serce ! Super technika i z fantazją wykonane :)

ewoz pisze...

wyszło Ci rewelacyjnie. nawet nie wiedziałam, że ten materiał się wpycha w styropian :P