środa, 27 marca 2013

Anielskie kolczyki i kolorowe bransoletki :)

Znów utknęłam w biżuterii :) Tym razem powstały kolczyki dla mnie samej. Kolczyki są w formie wkrętek do których doczepiłam biały orali oraz anielskie skrzydło :) Bardzo podoba mi się finalny efekt, oraz to jak prezentują się na uszach :O) W sam raz na wiosnę, i cieplejsze dni :)

Oprócz tego zrobiłam kolorowe bransoletki z plecionego sznurka. Początkowo myślałam że to sznury do firanki, jednak szybko znalazłam dla nich zastosowanie. Zapięcie też może mieć swój urok - wystarczy dodać dłuższy łańcuszek, a na jego końcu dodać oryginalną przywieszkę - tutaj akurat mam jaskółkę i kubeczek z kawą :)




3 komentarze:

ewoz pisze...

jak zwykle prześliczna biżuteria, zakochałam się w kolczykach :)

Wyplatanki pisze...

śliczne bransoletki ;)

shire pisze...

Piękne :)