piątek, 19 lipca 2013

Proste koralikowe nowości - szybki przegląd ostatnich prac :)

W następnym poście pokażę Wam zrobioną z koralików "dużą formę", a tymczasem zaprezentuję drobnostki które powstały przy okazji :) Pierwszy to komplet bransoletka + kolczyki wykonany z czerwonych koralików. Do bransoletki użyłam trzech wielkości oraz płaskich czerwonych koralików. Kolczyki to proste kulki.
Druga rzecz to "zmrożona" bransoletka wykonana splotem ukośnym - długo nie miałam co zrobić z tych koralików, nie są zbyt równe, więc nie pasowały ani do sznurów ani do kolii - a ostatecznie pewnego wieczora uszyłam nimi bransoletkę. 
W trzeciej rzeczy również wykorzystałam koraliki, które dłuższy czas nie pasowały mi do żadnej robótki - efektem jest etniczny naszyjnik :)
Niech zaprezentują się na zdjęciach !





Brak komentarzy: