sobota, 27 lutego 2016

Pierwsze frywolitkowe kolczyki !

Obecnie w wolnym czasie doskonalę nową technikę frywolitkową, której efekty są widoczne na poniższych fotografiach. To sztuka której zawsze chciałam się nauczyć ! Po raz pierwszy z frywolitką zapoznałam się w ubiegłą środę i wtedy też powstały dwie prace widoczne na pierwszym zdjęciu. Uważam że jak na pierwsze prace i tak są udane. Nie przejęłam się jednak niepowodzeniami i pracowałam dalej - a dziś spod moich rąk wyszła para kolczyków w cieniowanych odcieniach szarości. Nowe umiejętności zawdzięczam Jadzi P. która poświęciła swój cenny czas na podzielenie się talentem ! Z twórczością Jadzi możecie zapoznać się na https://www.facebook.com/BabaJagaArt/?fref=ts

Co sądzicie o moich pierwszych frywolitkowych pracach ? Dziękujemy za wszystkie komentarze :)






2 komentarze:

betinaa40 pisze...

Super kolczyki! Twoje pierwsze frywolitkowe próby są bardzo udane :-)
Pozdrawiam :-)

Artjonka pisze...

Lubię tu wracać, zawsze mnie mile czymś zaskoczysz !! Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia !!!